okładka

Marketing internetowy

Eager, William, Machowski, Michał Tłumaczenie, McCall, Cathy, Dom Wydawniczy Rebis

Rok wydania: 2002.

Marketing cyfrowy, Podręcznik

dostępne:

1 z 1

Autor
Eager, William
Machowski, Michał Tłumaczenie
McCall, Cathy
Dom Wydawniczy Rebis
Tytuł
Marketing internetowy
ISBN
83-7301-237-0 : zł 45
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Dom Wydawniczy "Rebis",
Rok wydania
2002.
Objętość
XXII, [2], 328, [1] s. :
Rozmiary
23 cm.
Seria
Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...
UKD
004.738.5:339.138](07)
Hasła przedmiotowe
Marketing cyfrowy
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: jak szybko i łatwo stworzyć program marketingu internetowego, wcielić go w życie, a następnie ocenić jego skuteczność, jak efektywnie wykorzystywać reklamy, pocztę elektroniczną, grupy dyskusyjne, badania i promocje, praktyczne wskazówki, jak tworzyć ukierunkowane strategie marketingowe typu jeden na jeden.
Indeks. Indeks.
020
%a 8373012370
080
%a 004.738.5:339.138](07)
100
%a Eager, William
245
%a Marketing internetowy /
260
%a Poznań : %b Dom Wydawniczy "Rebis", %c 2002.
300
%a XXII, [2], 328, [1] s. : %b il. ;%b il. ; %c 23 cm.
490
%a Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...
500
%a Na okł. podtyt.: jak szybko i łatwo stworzyć program marketingu internetowego, wcielić go w życie, a następnie ocenić jego skuteczność, jak efektywnie wykorzystywać reklamy, pocztę elektroniczną, grupy dyskusyjne, badania i promocje, praktyczne wskazówki, jak tworzyć ukierunkowane strategie marketingowe typu jeden na jeden.
504
%a Indeks.%a Indeks.
650
%a Marketing cyfrowy
655
%a Podręcznik
700
%a Machowski, Michał %e Tłumaczenie
700
%a McCall, Cathy
710
%a Dom Wydawniczy Rebis
920
%a 83-7301-237-0 : zł 45

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 34593
Sygnatura: 33
Status: Do czytelni

Najczęściej wypożyczane